sábado, 31 de xaneiro de 2009

COSECHA ROJA Nuevos Caminos (LP, Gal&Cia, 1993)

"Nuevos Caminos" foi o terceiro capítulo da historia de Cosecha Roja e o seu primeiro longa duración. Do disco editáronse nun principio 500 copias pero creo que logo se fixeron outras tantas que foron saíndo lentamente en anos posteriores, non sei se Carlos aínda ten algunha por se houbera algún fanático tentando facerse con ela. Nesta edición incluímos tres temas máis datados na mesma época: "Demasiado Tarde" un tema sobrante das mesmas sesións, "Espera", unha demo para a Radio Galega e "Verano Loco" un directo. Aquí tedes unha crítica do disco e un par de entrevistas

"Dicen que el grupo actual que más les gusta es The Silos, y eso resulta muy significativo. Sin que pueda decirse estrictamente que lo que hace este cuarteto gallego tenga algo que ver con el grupo de Salas-Humara, sí comparte con este una característica muy importante: la primacía de la emoción guitarrera sobre cualquier otra consideración. Lo de Cosecha Roja no tiene ni trampa ni cartón, y sí mucho de esa intensidad emotiva a la que me refiero, que se resuelve limpiamente en un buen equilibrio entre melodía arrebatada y ritmo con sensibilidad. "El asiento de atrás", "Pierdo el tiempo", "Nuevos caminos" o Nada más" son canciones llenas de alma y sangre, con las que se revive el inefable placer de expresarse con el corazón en la mano; el tema que mejor resume su atractivo es "Recodarte o morir", una estupenda muestra de trémula sinceridad que despierta un eco especial en mi sistema cardiovascular. Recuperando las mejores virtudes del pop guitarrero de los 80 - fuerza dinámica, sencillez apasionada, letras sin posturas -, Cosecha Roja se evidencian como una muy prometedora presencia que seguro irá a más.
José Boix , "Ruta 66"-1993


venres, 30 de xaneiro de 2009

I REMEMBER YOUR NAME A Tribute To The Records (LP, Sonic Recordings, 1997)

El fenómeno, en su momento sin duda dinamizador, de los discos-homenaje, tributos o como quieren llamarse, se ha convertido en algo corriente. Se cuentan por decenas Y, salvo en contadas ocasiones, ofrecen resultados poco lúcidos excepto para quienes adolecen de miopía propia de fan. Los aficionados han perdido la ilusión, y es disculpable: lógico tras ver una vez tras otra como nutridos repertorios de bandas clásicas, de esas que parecen no fallar nunca, eran reducidos a canciones sin un minimo de interés por advenedizos repletos de aspiraciones pero enfermos de mediocridad. Y, sin embargo, no faltan los fanáticos que aún hoy se lanzan a la aventura, que buscan un gran grupo y ofrecen el reto de recrear sus canciones. Así nació este disco que tienes entre manos, como la aspiración de reivindicar a una banda grande, aunque poco reconocida. Porque los Records lo son, sin duda. Y aqul estoy yo, que los tengo dentro de mi ramillete de favoritos, para ofrecerles mi homenaje particular. Para empezar, permitidme una anécdota. Comenzaba mis vacaciones veraniegas en Galicia, cuando mi anfitrión y amigo Luis, me propuso un plan de obligada aceptación: asistir a un ensayo de los Huéspedes Felices. AIIi se escucharon todos sus futuros clásicos, y entre ellos, un "Guitars in the sky" que entonces comenzaba a tomar forma. Poco a poco se habia ido prosperando con las diferentes partes de la guitarra, y habia llegado el momento de tocarla entera. Habla un problema: faltaba quien la cantara. En esto que al bueno de Luis se le ocurre tirarme el guante: "tu que la conoces, cántala" El caso es que me lo pensé. Yo, un modesto fan del buen pop, acostumbrado a tararear en el anonimato de mi habitación todos los clásicos, a atreverme -insensato- a destrozar los coros de Los Angeles o Kinks, tenia la posibilidad de debutar ante un reducido pero selecto público y hacerla con mi canción favorita del repertorio de una de mis bandas de cabecera. Sin embargo, la prudencia me venció. Decliné la invitación y, si os soy sincero, aún me pesa ..
No creo que al escuchar las recreaciones de este puñado de animosas bandas estatales sea bueno hacer comparaciones. Si para ti supone el primer acercamiento a las canciones de los Records, busca sin cesar sus grabaciones, piensa que son uno de esos agarraderos que nunca fallan, de esos a los que acudimos los que no podemos vivir sin banda sonora. Y si, como yo, eres viejo fan y has comprado el disco por motivos que no hace falta comentar, piensa qué hemos ganado: mas de 15 años despues aqui estan estos temas, en manos casi de la siguiente generación, tan relucientes como nos parecfan entonces. El pop, y con él, su amada compañera la melodía, ha triunfado una vez más y creo que vamos teniendo ya unas cuantas pruebas irrefutables de que montamos un caballo ganador.
Notas do disco por Eduardo Ranedo

Cara A
1 - MR SNOID Rumour Sets The Woods Alight (2:47)
2 - LOS POTROS Hearts In Her Eyes (3:17)
3 - ROSS I Don´t Remember Your Name (3:37)
4 - MALCONSEJO Man With A Girl Proof Heart (2:27)
5 - SUNDAY CRIME The Same Mistakes (3:49)

Cara B
1 - HAPPY LOSERS Girl In A Golden Disc (3:12)
2 - MATAMALA Spent A Week With You Last Night (3:00)
3 - CROCODILES Hearts Will Be Broken (4:37)
4 - HEARTBEATS The Worriers (3:16)
5 - LOS HUÉSPEDES FELICES Guitars In The Sky (4:21)
6 - POP MACHINE Hearts In Her Eyes (2:46)

xoves, 29 de xaneiro de 2009

P.P. ARNOLD Kafunta (LP, Charly-AUVI, 1978)

A historia de P.P. Arnold comenzou como vocalista para o ídolo xuvenil Bobby Day antes de entrar nas Ikettes o grupo vocal que acompañaba a Ike and Tina Turner. Arnold estivo de xira por Inglaterra con eles e no mesmo paquete estaban os Rolling Stones. Mick Jagger acabou por convencela de que quedara en Londres e con esos contactos non é estrano que fichara por Inmediate, o selo do manager dos Stones Andrew Loog Oldham. Os propios Loog Oldham e Jagger estiveron detrás do seu debú apropiadamente titulado "The First Lady of Immediate" en 1967, no que viña a súa canción máis coñecida, a versión de "The First Cut Is the Deepest" de Cat Stevens. "Kafunta" foi o seu segundo e último disco para Inmediate. Esta é a edición que saiu en España a finais dos setenta cando AUVI distribuía o catálogo de Charly que a súa vez facía o propio cos vellos discos de Inmediate. A portada como podedes comprobar non se parece nada á orixinal e como en case todas as edicións de Auvi eran un pouco cutres e case un centímetro máis pequenas que as normais, a veces meter o disco con funda de papel é un coñazo. "Kafunta" tivo como productor a Andrew Loog Oldham que tamén foi o encargado de seleccionar o material, cun criterio un puco particular. Da cara A destacan "Letter To Bill", unha boa adaptación de "God Only Knows" e a peza máis popular do disco, "Angel of the Morning". Os dous temas dos Beatles "Yesterday" e "Eleanor Rigby", non aportan nada. O mellor da cara B son a interpretación do "It´ll Never Happen Again" de Tim Hardin, o "To Love Somebody" dos Bee Gees e o terceiro intento de Oldham con "As Tears Go By" tras Marianne Faithfull e os propios Stones.
Peich de P.P. Arnold

mércores, 28 de xaneiro de 2009

PÚLSAR Rumbo al Norte (Demo 2005)

Onte morreu Dani Carchenilla coñecido familiarmente por Dani Púlsar xa que ese era o nome do seu grupo, en realidade un dúo, a outra parte era Nacho García. Eles editaron no 2002 unha maqueta, "Un Momento Pop" que non estaba nada mal e que nos convenceu para que tocaran no Felipop 2005 pero, a última hora e coas cancións xa ensaiadas, os dous mercenarios que tiñan para vir decidiron que o que facían non lles gustaba e os deixaron tirados. Non sei Nacho, pero Dani sentiuno de verdade, cousa que me foi lembrando os seguintes anos que veu ao festival. Pouco antes da cancelación da súa actuación fíxome chegar esta demo apropiadamente titulada "Rumbo al Norte". Sentímolo moito.
O seu Fotolog

martes, 27 de xaneiro de 2009

LOS BÓLIDOS Ráfagas (EP, Dju Dju, 1983) + RNE (1980)

Nese confuso tempo anterior a conversión da Nueva Ola en Movida, Los Bólidos foron o grupo de potencial máis desaproveitado, tanto que nin sequera chegaron a ver publicado ningún disco na súa curta existencia. Naceron en 1979 nos arredores de Paraíso, outro grupo que apuntaba alto, e distingúíanse de todos os seus contemporáneos no seu gusto polo pop acelerado e potente e as cancións de non máis de tres minutos, quizais o único daquela xeneración que verdadeiramente merecería catalogarse como Power Pop, algo así coma uns Nerves madrileños. Sempre coa fama de non soar ben en directo (quen o facía daquela), e de non tomar demasiado en serio a súa carreira, antes de desaparecer en 1981 deixaron unhas espléndidas maquetas das que uns fans tirarían alá por 1983 un EP no que figuraba «Ráfagas», pequeno clásico que debería terse convertido no «Another Girl Another Planet» nacional se neste país houbera algún Nick Lowe que producira grupos coma este. Chegaron a ser portada dun número de El País Semanal dedicado a novos grupos pop, aínda que non apareceron na reportaxe, e a protagonizar, detalle autenticamente tras, un programa daquel inesquecible Vivir cada día da TVE de entón. Na maqueta grabada en RNE en 1980 que achegamos ao EP, dan conta de dez cancións en só dezasete minutos, as catro do disco e outras veloces pílulas de son latoso e embarullado que deixan ver o que puido ser e non foi, e que como en tantos outros casos seguen esperando que alguén as edite de xeito oficial, ao modo desas Peel Sessions ás que tanto zume lle saca a BBC. Calquera que fora un rapaz naqueles anos non pode deixar de sorrir nostalxicamente ante versos como os de «La máquina», deliciosa e espídica oda ao hoxe prehistórico pinball: “Bonus, todos los que se puedan/Extra Ball, arrea esa diana/Especial por el pasillo lateral”.

Aquí poder ler a súa historia máis polo miudo, e ademáis incluímos o espazo que El Zurdo lles dedicou en Música Moderna, o seu lendario repaso ao nacemento da Nueva Ola.

luns, 26 de xaneiro de 2009

JAVIER BERGIA Don´t Think Twice, It´s Alright

A semana pasada non puiden ver enteira a actuación de Javier Bergia nos Concertos de Radio 3. Das dúas pezas que gravei, esta versión de "Don´t Think Twice, It´s Alright" de Dylan é fantástica e aproveitamos a ocasión para adicarlla ao Pequeño Poni, que disfrutará esta conxunción entre dous dos seus músicos favoritos.
Hai unha ligazón que nos fai chegar José para poder ver o concerto enteiro, preme aquí

domingo, 25 de xaneiro de 2009

PERO QUEN DEMO É ALAN SMITHEE?

Qué opción lle queda a un cineasta norteamericano cando as durísimas e decisivas etapas posteriores á filmación (cortes de montaxe, retoques de última hora que estiran ou mutilan o guión) converten o seu filme nunha sombra do que se propuxera realizar? Dispón de tres posibilidades: a resignación, os pleitos xudiciais (a miúdo aínda máis tortuosos que a posproducción) ou a opción de recorrer ó pseudónimo de Alan Smithee, o director fantasma que xa estampou a súa firma ó pé de máis de 50 longametraxes.

Todo comenzou en 1969, cando Robert Totten e Don Siegel (que dirixira en 1956 o clásico La invasión de los ultra cuerpos) decidiron retirar os seus nomes de Death of a Gunfighter (Morte dun pistoleiro), insatisfeitos coa montaxe que impuxera o productor. Ó Directors Guild of America, o poderoso sindicato que organiza ós directores estadounidenses, ocorréuselle inventar entón a Alan Smithee, un pseudónimo que serviría para suplantar ó director auténtico no momento en que os executivos dos estudios se excederan nas xa de por si xenerosas facultades de control que lles adxudica o americano way of filming. As test screenings, esas proxeccións previas á estrea ante espectadores rigorosamente seleccionados, que case sempre animan ós empresarios cinematográficos a estropear os filmes (por exemplo cambiando os finais contundentes por empalagosos happy ends), e nas preocupantes operacións de marketing, que deixan boa parte da responsabilidade en mans dos executivos en detrimento dos autores, auguran bo futuro ó bo de Smithee.
Artigo Completo e despois da lectura un vídeo

venres, 23 de xaneiro de 2009

OHIO EXPRESS Mercy (Single, Buddah-Fonogram, 1969)


Aquí estamos de novo despois do traballo na horta e con cambio de imaxe. O señor Estrume pensaba que o fondo branco é sempre moito máis estético así que fondo branco e ademáis, Lobo López quería que apareceran as ligazóns, aí tes as túas ligazóns. Para celebrálo aquí tedes un dos últimos singles dos Ohio Express, unha das bandas punteiras de aquilo chamado Bubblegum Music e que foi todo un fenómeno durante un par de anos, 1968-1969. A cara B "Roll It Up" tamén é boa.

Biografía

mércores, 21 de xaneiro de 2009

LOS BRINCOS Pareces Gitana (Single, Novola, 1971)


Aínda que gravada no 65, "Pareces Gitana" só se publicara en Italia. Novola editou este single despois da separación do grupo e como cara B utilizaron "Flamenco", que máis se pode pedir, dúas gañadoras absolutas.

martes, 20 de xaneiro de 2009

THE DOCTORS CHILDREN Discografía Coñecida


Nen sequera nestes tempos de sobreinformación virtual se pode contar moita cousa dos Doctors Children. Tampouco valeu de nada preguntarlle a Steve Wynn, que no seu día editou o seu único disco en Down There, aquel pequeno selo que usaba para sacarlle discos aos amigos (Naked Prey, Green on Red...). Nada máis lembra que eran moi bos rapaces, e que simplemente licenciou o disco para os USA porque lle recordaba aos seus queridos Only Ones. Boa razón, sen dúbida, e moi acaída, porque é verdade que por veces os Doctors Children recordan as cancións e o son do grupo de Peter Perret (sen as drogas e os solos de John Perry, ben é certo). Era precisamente ese regusto loureediano e os detalles que os aproximaban ao son do Dylan eléctrico, os que os apartaban de moitos daqueles grupos indies que medraban como cogomelos na Gran Bretaña de mediados dos 80. Editaron o seu primeiro single no 85, pero as dúas cancións que o formaban non deixaban ver a maior inspiración das súas seguintes entregas. O disco que se editou en España baixo o título de King Buffalo non é mais que a edición aumentada dun primeiro mini LP chamado Rose Cottage, e sería producido nada menos que por John Leckie, moi querido nesta casa polo seu traballo con XTC. Con dúas caras ben diferenciadas, cancións longas na A, máis curtas na B, King Buffalo é un delicioso tratado de pop sinxelo e enerxético de raíz americana pero de inconfundible sabor británico, de retrousos xubilosos e baladas velvetianas, a mostra dun talento, o de Paul Smith, único compositor, quizais menor pero nin moito menos despreciable. Aquí presentamos toda a súa producción discográfica coñecida, singles e caras B de maxi incluídas, e aceptamos gustosos calquer tipo de información sobre as súas andanzas e o paradeiro actual do amigo Smith.



sábado, 17 de xaneiro de 2009

THE RODS Do Anything You Wanna Do (Single, Island, 1977)

Despois do merecido éxito do seu primeiro disco "Teenage Depression", Eddie & The Hot Rods fixeron moi boa amizade co guitarrista Graeme Douglas que viña de rematar a súa aventura cos pubroqueiros Kursaal Flyers. O seu ingreso na banda trouxo consigo unha orientación máis pop e tamén unha maior versatilidade do seu son se temos en conta o que viñan facendo ata entón. O primeiro expoñente dese cambio de dirección foi, "Do Anything You Wanna Do", unha peza composta por Douglas e Ed Hollis, e que á postre sería a súa canción máis lembrada e tamén unha das pezas clásicas de finais dos setenta. Como podedes comprobar o single saiu baixo o nome de The Rods. A cara B "Schoolgirl Love" era inédita e non aparecería no seguinte LP "Life on the line"

venres, 16 de xaneiro de 2009

LOS BANZOS Vacío (Single A, Polydor, 1968)

Miguel Ángel Villanueva también pasa el tiempo ultimamente igual que nosotros recuperando canciones que él considera especiales por uno u otro motivo. Hoy, como primera colaboración con su blog, traemos esta maravilla de los Banzos.

El otro día conseguí, por fin, el segundo single de Los Banzos, un grupo de Valladolid que editó tres singles entre 1967 y 1968, los tres en Polydor. Es increíble que un grupo así, con una discografía tan sorprendente, haya pasado tan desapercibido para la mayor parte de los especialistas, incluso a pesar de contar con la producción del reconocido pekenike Alfonso Sainz, y algún arreglo de Juan Carlos Calderón. Canciones cálidas y nada fáciles, con discreta orquestación barroca, que no desentonarían en un disco de The Left Banke. Aunque ya se sabe que no es lo mismo ser de New York…que ser pucelano.
(Ninguna de las 6 canciones de Los Banzos ha sido jamás reeditada)
Canciones Atómicas, el blog de Miguel Ángel Villanueva

THE COMPLETE CYCLE I´m On The Road Again (Single, Exit-Ekipo, 1971)

Foime imposible atopar información sobre The Complete Cycle aínda que probablemente sexan británicos porque a licencia é de Jayboy Records en Londres. A cara A, un pastiche setenteiro titulado "I´m On The Road Again" ven asinada por P. Peters e L. Sterling mentras que a B " Back On The Road Again" un pouco mellor que a primeira, ten dous autores distintos M. Broderick e W. Farley. Agradécese calquera dato.

martes, 13 de xaneiro de 2009

CATERINA CASELLI Il Volto Della Vita (Single, CBS, 1968)

Nacida en 1946 cerca de Módena, Caterina Caselli debutó como como solista en 1964 con "Ti telefono tutte le sere" pero no pasó absolutamente nada. Un cambio de sello e incluso de color de pelo, se pasa al rubio, le proporciona un poco de notoriedad con "Sono qui con voi" una versión del "Baby please don’t go" de los Them. Su suerte cambiará en el festival de San Remo del 1966 cuando Adriano Celentano decide que a él no le mola "Nessuno mi può giudicare" y se la ofrecen a ella. Aunque no gana, lo hace Domenico Modugno con "Dio come ti amo", la canción resulta un éxito incluso en España. Que recuerde, de "Ninguno me puede juzgar" hicieron versiones los Mustang, Gelu, y creo que los Ángeles Azules antes de convertirse en Los Ángeles. Convertida en estrella mantuvo el tipo con "L’uomo d’oro", " Tutto nero", una versión del "Paint it black","Puoi farmi piangere", (I put a spell on you) o "Sono bugiarda", una nueva versión, en este caso el "I'm a believer". El 68 es año de cambios y como prueba el single que hoy traemos, la fantástica adaptación del "Days of Pearly Spencer" del folk-singer británico David McWilliams, de la que realiza una gran versión, reteniendo todo lo que hacía interesante al tema original. "L'orologio", el tema de la cara B, desgraciadamente no tiene ese mismo espíritu. Después de su matrimonio en 1970 va pensando en la retirada que se produce en el 1975 para dedicarse a otra faceta mucho más empresarial. En este sitio tenéis una buena biografía de ella.
Vídeo de una ctuación en directo del año 68, con orquesta y grupo, supongo que serán los We Five

COSECHA ROJA Se Acabó (Single, Gal&Cia, 1992)

Sería o ano 90 cando un londinense, un de Barallobre e outro de Pastoriza deciden montar un selo discográfico en Galicia co sesudo nome de Gal&Cia, creo recordan que o xogo de palabras era obra de John. O primeiro disco que editaron foi o LP do dúo coruñes Los Doré ao que lle seguiu este single de Cosecha Roja. Nun principio ían a ir tres temas pero a verdade non sei cal foi o motivo polo que non apareceu o terceiro "Recordarte o morir", seguro que Carlos Rego lembra o que sucedeu.
Entrevista para o fanzine "The Flashy Pig"

Que dicía a prensa da época.

En la carta que acompaña este artefacto se quejan de que no hicimos puñetero caso a su maqueta (sí, se traspapeló). Y, por lo oido en los dos temas prensados, la queja está justificada. El cuarteto de Orense demuestra una personalidad. fuera de lo común, expresada a traves de un beat-rock de lograda prestancia instrumental y, ¡oh!, grandes letras. Descubrir textos como los de "Se acabó), o «No puede ser verdad), es todo un lujo en un contexto, el del rock nacional, donde impera la perogrullada. Dos canciones notables, aunque quizás estiradas demasiado en minutaje, que articulan sensaciones tan poco definibles como el desprecio hacia el amigo que se ha pasado al otro bando, o la forma en que una relación sentimental puede acallar la molesta conciencia de ser uno mismo, con acertada sencillez. (Ruta 66)

Tres años y medio con la formación en firme y un año de trabajo en la sombra (tras la publicación de aquel single de portada roja con dos temas), ha dado como resultado esta auténtica muestra del mejor y más actual pop que se pueda practicar. Los dos temas de este single (aunque en la carpeta figuren tres títulos), que son:. «Se acabó» y «No puede ser verdad», siguen la línea llevada por el grupo a la hora de componer. Canciones sensibles para determinados estados de ánimo, cantadas con la agresividad que su música desata en forma de preciosistas punteas y ritmos melodiosos, pero contundentes. Hacen que sean una de esas bandas que se echan en falta, y que podrían ser comparables a grupos como Los Elegantes o los mismísimos Pretenders, con las claras limitaciones de ser y trabajar en Galicia. Asimismo, esperamos y deseamos que la discográfica coruñesa GAL & CIA siga apostando por gentes y cosas como esta. (Salva Ronko)

luns, 12 de xaneiro de 2009

STEVE WYNN Kerosene Man (LP, Vemsa, 1990)

Steve Wynn demostrou o pasado ano a súa capacidade de reinvención co sensacional "Crossing dragon bridge", un dos seus cumios creativos xunto co "Here Come the Miracles" de 2001. Porén, hoxe traemos ao noso blog o primeiro dos seus discos en solitario, despois de ter aparcados aos marabillosos Dream Syndicate. Trátase de "Kerosene Man" (1990), onde a influencia de Lou Reed devala fronte ás de Dylan ou, aquí máis evidente, Neil Young. Un traballo de madurez como a peza que abre o disco, unha canción abeirada ao rock de guitarras como "Tears don´t help" para seguir coa saltarina "Carolyn" ou a byrdsiana (dos Byrds, vaia) "Killing time". Hai outras máis próximas á tradición como a que titula o traballo "Kerosene Man", ou certos momentos máis reflexivos que configuran un menú sonoro ben recomendable. Agás cortes como "Younger" os días de turbulencias sonoras semellan ficar atrás, pero é só o comezo dunha memorable carreira que o traerá no mes de febreiro de xira por estas terras. Só, cos Miracle Three, con Gutterball ou incluso con Australian Blonde, Steve Wynn é seguro de calidade e intensidade sonora. Xa é hora de que comece a ser reivindicado. Ademais, un día estivemos con el no camerino do Playa Club e pareceunos un tipo encantador.

sábado, 10 de xaneiro de 2009

COSECHA ROJA Orense Underground (Flexi, 1990)

Principiamos aquí a recolleita dos traballos musicais de Cosecha Roja, banda ourensana á que nos une un estreito vínculo dende hai case vinte anos xa que entre outras cousas o seu guitarrista e cantante Carlos Rego foi redactor habitual do fanzine cando se facia en papel e continuará colaborando neste novo formato. O primeiro traballo que presentamos é un flexi editado no ano 90 e que viña acompañado dunha especie de fanzine onde se contaba a historia da formación da banda. O mesmo flexi apareceu cunha portada distinta como regalo dun dos primeiros números de 18 RODAS.

Un flexi-single en plena era del compact, menudo anacronismo. Que se le va a hacer, por algo hay que empezar y no teníamos dinero para más. Además, cuando ya grabemos compactos como churros esta "rodaja de mortadela" será un cotizadísimo "collector's item", ya lo verás. La verdad es que habia que celebrar de alguna manera que es la primera grabación de la que estamos satisfechos y teníamos muchas ganas de tener un vinilo, aunque fuera tan delgadito como este. De paso aprovechamos para contaros un poco quienes somos y de donde venimos. A donde vamos no lo sabemos muy bien, aunque de momento creo que tenemos una posible actuación en Monforte. A ver si la próxima es cerca de ahí y nos vemos. Hasta entonces disfruta de estas dos canciones.

LA COARTADA Sir Duke (10", DRO, 1990)

La Coartada foron un grupo madrileño formado como banda paralela dalgúns compoñentes do Aviador DRO e outros grupos de Madrid que xirou arredor do guitarrista Santiago Agudo e o baixista José Antonio Gómez como membros estables dentro dunha formación pola que pasaron unha morea de músicos.Debutaron no 1986 cun Mini Lp homónimo ao que lle seguiu a súa participación con dúas cancións no recopilatorio "Teloneros", editado por DRO no 1987 e no que tamén aparecían Los Flechazos coas súas primeiras cancións, Los Cardíacos e os tamén leoneses Deicidas. Seu primeiro LP foi "La culpa es suya" publicado no ano 1988 e que contiña a que á postre foi o seu tema máis popular, "Coge mi número". No ano 90 deixaron o que foi seu último Lp 'Fruta madura'. Ese mesmo ano publicaron este 10" cunha aceptable versión en castelán do clásico de Stevie Wonder "Sir Duke". Na cara B aparecen dous orixinais "Esta Noche" e "La distancia" de claro sentimento poproqueiro pero non demasiado brilantes.

LOS MUSTANG Socorro (EP, EMI, 1965)

Os Mustang, conxunto polo que non sinto ningunha devoción, foron un dos grupos máis recoñecidos da escena barcelonesa dos sesenta. Formados a principos do 62 con Santi Carulla como cantante, Marco Rossi á guitarra solista, logo reemplazado por Juan José Calvo, Antonio Mercadé á batería, Antonio Mier á guitarra ritmica e Miguel Navarro ao baixo, son lembrados fundamentalmente polas súas versións, nun principio adicáronse as cancións italianas e francesas do momento para logo convertirse en especialistas dos Beatles, de feito vendían máis a súas xerocopias que os orixinais. Hoxe traemos este Ep do 65 con dúas adpatacións realmente esquecibles do "Help" e do "Yesterday", que horror, ademáis de "Capri c´est fini" de Herve Villard. A razón fundamental para engadilo é "No vendrás", unha das escasas composicións propias do grupo e que está bastante ben, dentro dun estilo garaxe-beat que non cultivaban a miúdo.
Los Mustang

mércores, 7 de xaneiro de 2009

WE´RE NORMAL AND WE WANT OUR FREEDOM A Tribute To Arthur Lee and Love (3X10", Alias, 1994)

Aquí tedes un triple dez pulgadas editado orixinalmente nun bonito vinilo verde e amarelo por Alias hai xa quince anos, co pretexto de rendir tributo á música de Arthur Lee e Love con título sacado dunha liña da canción "The Red Telephone". O que acostuma a suceder nos discos tributos, tan de moda hai uns anos, é o xeito no que os grupos participantes abordan a versión. Están aqueles que practicamente se dedican a reproducir a orixinal sen negún cambio e hai outros que optan por cambiala totalmente o que pode levar a un resultado novidoso ou simplemente a facela case irrecoñecible. No caso deste "We’re All Normal And We Want Our Freedom" e ao longo dos 21 temas aparecen reflectidos os dous casos aínda que non sei como hai bandas que se atreven a tentar unha nova lectura de cancións que un pensa xa son inmellorables. Góstamne "Willow Willow" por Eggs, "Robert Montgomery" na interpretación de Urge Overkill, "Message To Pretty" por David Kilgour, "¡Que Vida!" por Uncle Wiggly, "Softly To Me" por The Gamma Rays, "No Matter What You Do" de Love Battery e sobre todo a miña favorita do disco "Bummer in The summer" por Smack Dab. Como contrapunto a peor sen dúbida e adaptación que fan os Teenage Fanclub de"Between Clark And Hilldale".

luns, 5 de xaneiro de 2009

J. BASTÓS Holy Goly Girl (Single, Carnaby-Columbia, 1972)

Foime verdadeiramente imposible atopar información de Juan Bastós, probablemente de orixe portuguesa ou española e emigrado a Holanda. Practicante de ese tipo de "bubblegum" pastiche de primeiros setenta tivo certo éxito nos Paises Baixos e Alemaña con "Loop di Love" . Do single, a cara A "Holy Goly Girl" é unha conachada que xoga co "Hully Gully" nembargantes a cara B "Alice" resulta moi entretida dende o seu comenzo con toques a The Sweet e xogando coa melodía do "I Feel Free" dos Cream.

sábado, 3 de xaneiro de 2009

MORIS Mundo Moderno (LP, Chapa, 1980)

Se hizo esperar el segundo disco de Moris. Había hecho desde la salida de “Fiebre de Vivir” cerca de doscientas galas recorriendo todo el país y la reacción al primer disco había creado una gran expectativa entre la crítica, que se preguntaba para cuando lo nuevo de Moris. Este álbum llegó a los cerca de dos años del primero. Javier del Moral, sintiendo la expectativa le puso al álbum una infraestructura promocional que para sí quisieran muchos artistas. Este disco tuvo la promoción soñada por cualquier músico para su producto. Indudablemente había dos temas claves para llegar a la gente -“Atrapado por el R&R” y “Un golpe de suerte”- y la aventura merecía la pena.

El álbum se grabó en los estudios Eurosonic con Pepe Loeches como ingeniero, y buscamos a Johnny Galvao para colaborar como arreglador tocando los punteos y alguna otra cosa más. Se trajo casi un colegio entero para los temas del “Rock del Colegio” y el trompetista Medrano hizo un excelente solo con reminiscencias Beatles en el final del “Golpe de Suerte”. La fiebre Travolta de aquel tiempo indujo al argentino a meter en el disco una canción discotequera: “Te espero en la discoteca”. La portada la hizo Juan O. Gatti, un argentino en la plantilla de la CBS de lo más sofisticado. Todo un lujo. Demasiado lujo. Diego A. Manrique, fan incondicional del argentino desde los primeros tiempos, hizo una biografía donde terminaba diciendo: “Y mientras escucho la hermosísima y jazzística “Canción Final” se me ocurre que “Mundo Moderno” es otro capítulo de la vida de Moris. Como autor, no exento de asperezas y sentimentalismos, pero redimido por su amor, sinceridad y respeto por el hombre común”.
Mariscal Romero (Extraído de "Historia de una etiqueta")

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